+36 20 9 266 686 hello@juda.hu

Blog

A blogbejegyzéseknek akár azt a címet is adhatnánk, hogy gyakran ismétlődő kérdések, ugyanis a témák nagy részét az ügyfelek adják, a kérdéseikkel. Reméljük mások is megtalálják itt a válaszokat és a kétségeik, ha voltak, eloszlanak.
Kellemes böngészést kívánunk!

Hogyan használjuk a Google Analytics adatait a Google Ads kampányunkhoz – 2. rész

További tippek és példák További gyakorlati példákkal folytatjuk korábbi cikkünket. Ahogy már korábban is volt szó róla, a Google Analytics adatai rendkívül értékesek, ha célunk, hogy jobban megértsük a látogatóinkat és hatékonyabbá tegyük a Google Ads kampányainkat....

Hogyan használjuk a Google Analytics adatait a Google Ads kampányunkhoz – 1. rész

A Google Analytics és a Google Ads kombinációja erős eszköztárat kínál az online marketingkampányok optimalizálásához. Az Analytics segítségével részletes információkat kaphatunk a weboldal látogatóiról és a felhasználói viselkedésről, melyek alapján finomíthatjuk a...

A Google hirdetések és a hirdetői személyazonosság igazolása

A digitális marketing világában egyre fontosabbá válik az átláthatóság és a biztonság. A Google az átlátható hirdetési ökoszisztéma fenntartása érdekében bevezette a hirdetői személyazonosság-igazolási programot. Ez nem új, mert 2020. áprilisában indította el a Google...
Milyen weboldal típust válasszak?

Milyen weboldal típust válasszak?

Alapvetően két típust különböztetünk meg a kinézet, elrendezés, angol szóval a layout alapján: az amerikai ( one-page - egyoldalas ) illetve a brit típust.Amerikai ( one-page ) Manapság elég közkedvelt, mondhatjuk "trendi" megjelenítése a tartalomnak a "one-page". A...

bővebben
Képek a weboldalon

Képek a weboldalon

Egy dolgot már az elején leszögezhetünk: a képek fontosak. Néha egy jól megválasztott kép többet mond minden szónál. Jobban vonzza a tekintetet, mint bármilyen frappáns szöveg. Nehezen tudunk elképzelni egy weboldalt képek nélkül. A sok szöveget tartalmazó, például...

bővebben