+36 20 9 266 686 hello@juda.hu

Árak

Konkrét árat az igények ismerete nélkül nem tudunk mondani. Minden cég, vállalkozás mást szeretne.  Árat csak akkor tudunk adni, ha kicsit jobban megismerjük a vállalkozását és tudjuk mi az elképzelés. Nem is lenne “sportszerű” egy olyan valamit beárazni, amiről még nem tudjuk mi az. Ez alól az esküvői weboldal ára kivétel, hiszen ott többnyire mindenki ugyanazt szeretné.

Különösen igaz az egyedi ár a weboldal marketingjére vonatkozó szolgáltatásra, nincs két egyforma eset.

 

Üzleti weboldal

Példának, tájékoztatásul, csak hogy legyen elképzelése,  egy átlagos üzleti weboldal összetételét mutatom. Az eddigi tapasztalatok alapján általában az alább felsorolt oldalakat, funkciókat tartalmazza:

+ 1 db .hu végződésű domain regisztráció
+ tárhely
+ prémium WordPress sablon és annak telepítése
+ koncepció, struktúra kialakítása
+ reszponzív weboldal készítése – minden eszközön jól  mutat
+ admin felülettel vagy anélkül
+ oktató anyag a tartalom kezeléséhez

+ 5-8 oldal készítése
+ blog oldal létrehozása
+ kapcsolat űrlap
+ Google térkép beillesztése
+ galéria

+ social média felületek ( Facebook, Google+, stb. ) beillesztése
+ Facebook like box integrálás
+ szöveg SEO szempontok szerinti átalakítása szükség esetén
+ SEO tanácsadás
+ 1 db domain végződésű email cím
+ weboldal bekötése a Google Search Console -ba
+ Google Analytics kód oldalba illesztése ( statisztikák elemzéséhez)

 

179 000,- Ft-tól

A weboldal marketingje

A marketing stratégia magában foglalja a SEO-t, a Facebook hirdetéséket és az AdWords-öt.

Általánosságban elmondható, hogy a kampány felállításának van egy egyszeri díja, ami magában foglalja

  • a versenytársak oldalainak vizsgálatát,
  • landing page- és köszönő oldalak kialakítását,
  • weboldal SEO szempontok szerinti átalakítására vonatkozó javaslatokat,
  • ha még nincs akkor AdWords és Google Analytics fiókok létrehozását,
  • kampányhoz szükséges beállításokat.

A kampányok kezelése, felügyelete költsége havonta jelentkezik.

Ezen felül a kampányoknak a költsége (természetesen a kampánytól függően ) közvetlenül a Google-nek vagy a Facebooknak fizetendő.

Az árképzés – többek között – függ a ráfordított munkaórák számától is. Egy webshopot például tovább tart elkészíteni, mint egy landing page-t.

Mielőtt árajánlatot kér, kérem  gondolja végig az alábbiakat:

  • Mi a célja a weboldallal? (pl. eladás, tájékoztatás )
  • Ki a célközönség? Kiket fog megszólítani?
  • Gyakran szeretné változtatni a tartalmat vagy csak egy egyszerű információs oldalt képzelt el? Fontos a minőségi és releváns tartalom.
  • Tervez hírlevelet küldeni? Blog írásban gondolkodik? Cikkeket, tanulmányokat tesz közzé?
  • Képekre is szükség lesz. A legjobb  a saját, jó minőségű kép vagy videó. Természetesen lehet ingyenes képeket is használni vagy vásárolni is, de a saját mindig jobb 🙂

Minél pontosabban meghatározza igényeit, elképzeléseit, annál jobb eredményt fogunk elérni. Kérjen személyre szabott ajánlatot!