Blog
A blogbejegyzéseknek akár azt a címet is adhatnánk, hogy gyakran ismétlődő kérdések, ugyanis a témák nagy részét az ügyfelek adják, a kérdéseikkel. Reméljük mások is megtalálják itt a válaszokat és a kétségeik, ha voltak, eloszlanak.
Kellemes böngészést kívánunk!
14 weboldalsebesség-optimalizálási tipp – Technikák a teljesítmény és a felhasználói élmény javítására – 1. rész
Gyorsabb weboldal, jobb felhasználói élmény és több konverzió – mindez elérhető néhány technikai beállítással. Ebben a blogposztban bemutatjuk, hogyan gyorsíthatja fel weboldalát lépésről lépésre. Olvassa el tippjeinket, és kezdje el még ma a sebességoptimalizálást!
Hogyan készüljünk fel egy sikeres Google Ads kampány indítására?
Mi az a cache és miért nem látható azonnal a weboldal változtatásai?
Kategóriák
Új weboldal a Google első oldalán
2022. aug. 24. | organikus találat, SEO, weboldal
Az áhított 1. oldal Mindenki azt szeretné, hogy a ma elkészült weboldal, holnap a Google keresőjében az első oldalon legyen. A rossz hír az, hogy erre nem sok esély van. Ahhoz, hogy egyáltalán bekerüjön az oldal a Google találatok listájába optimalizálni kell a...
15 tipp a Google büntetések elkerülésére
2022. júl. 13. | organikus találat, keresőoptimalizálás, SEO
Az internet egyre nagyobb szerepet kapott az életünkben. Ezért a Google által kiszabott büntetés, amely csökkenti a keresési rangsorolást, nagymértékben csökkentheti az organikus forgalmat, ezáltal hatással lehet vállalkozására is. A Google nem tesz különbséget. Nem...
Webshop készítés: melyik megoldás a legjobb az Ön számára? – Összehasonlítás webshop fejlesztési szempontok szerint
2022. jún. 01. | e-kereskedelem, webáruház, webshop, Wordpress
Általánosságban fogjuk összehasonlítani a bérelt webshopok ( pl. Shoprenter, Unas, Shopify), a WordPress-WooCommerce és az egyedi fejltesztésű webshop motorokat a legtöbbet kérdezett szempontok szerint: beállítás, fizetési módok, testreszabhatóság, ár, SEO és az...
Hogyan írjunk minőségi SEO tartalmat – megmutatjuk 8 lépésben
2022. ápr. 20. | blog, organikus találat, SEO
A tartalom és a SEO egymástól elválaszthatatlanok – legalábbis ami a márkamarketinget és a szövegírást illeti. A SEO számára írás a tartalom előkészítésének, létrehozásának és optimalizálásának folyamata a Google és más keresőmotorok rangsorolása céljából. A SEO...
WordPress piaci részesedés: mennyi WordPresst fut az interneten?
2022. márc. 09. | weboldal, Wordpress
A WordPress az egyik legismertebb és legszélesebb körben használt tartalomkezelő rendszer (CMS) a weben. De mennyire népszerű pontosan? Mekkora a WordPress piaci részesedése, és a web mekkora része fut az infrastruktúráján? A kis személyes blogoktól a nagy vállalati...
A webáruház design 8 aranyszabálya
2022. jan. 28. | design, e-kereskedelem, webáruház, webshop
Minden weboldalnál fontos az első benyomás, amit ugye nem lehet megismételni. A webáruházra ez még inkább igaz. A webáruházban eladni akarunk, sőt azt szeretnénk, hogy visszatérő vásárlóink legyenek. Vonzóvá kell hát tennünk, amit a webdesign segítségével érhetünk el....