+36 20 9 266 686 hello@juda.hu

Blog

A blogbejegyzéseknek akár azt a címet is adhatnánk, hogy gyakran ismétlődő kérdések, ugyanis a témák nagy részét az ügyfelek adják, a kérdéseikkel. Reméljük mások is megtalálják itt a válaszokat és a kétségeik, ha voltak, eloszlanak.
Kellemes böngészést kívánunk!

Hogyan használjuk a Google Analytics adatait a Google Ads kampányunkhoz – 1. rész

A Google Analytics és a Google Ads kombinációja erős eszköztárat kínál az online marketingkampányok optimalizálásához. Az Analytics segítségével részletes információkat kaphatunk a weboldal látogatóiról és a felhasználói viselkedésről, melyek alapján finomíthatjuk a...

A Google hirdetések és a hirdetői személyazonosság igazolása

A digitális marketing világában egyre fontosabbá válik az átláthatóság és a biztonság. A Google az átlátható hirdetési ökoszisztéma fenntartása érdekében bevezette a hirdetői személyazonosság-igazolási programot. Ez nem új, mert 2020. áprilisában indította el a Google...

Facebook hirdetés vagy Google Ads kampány? – 2. rész

Árazás, felhasználhatóság, és ügyfélszolgálat a magyar piacon Korábbi cikkünkben arról írtunk, hogy induláskor mi alapján válasszunk a két platform között. Most más szempontból vesszük górcső alá a két hirdetési lehetőséget - a teljesség igénye nélkül. A Facebook...
Mi az a Google Consent Mode v2?

Mi az a Google Consent Mode v2?

Mi az a consent mode v2? A Google Consent Mode funkciója lehetővé teszi, hogy a weboldal látogatóinak adatgyűjtésre (cookie-kra) vonatkozó döntéseit megossza a Google Analytics-szel, a Google Ads-szel, és más harmadik fél címkékkel, amelyek ezeket az adatokat gyűjtik....

bővebben
A weboldal kötelező elemei

A weboldal kötelező elemei

Törvényileg kötelező elemek a weboldalonÚj weboldal készítésekor jelezni szoktam a weboldal tulajdonosnak, hogy még mivel számoljon a weboldal létrehozásakor. Nagyon ritka, amikor első alkalommal már a kötelező elemek is szerepelnek létrehozandó oldalak között. ...

bővebben