Blog
A blogbejegyzéseknek akár azt a címet is adhatnánk, hogy gyakran ismétlődő kérdések, ugyanis a témák nagy részét az ügyfelek adják, a kérdéseikkel. Reméljük mások is megtalálják itt a válaszokat és a kétségeik, ha voltak, eloszlanak.
Kellemes böngészést kívánunk!
Ügyfélvélemények integrálása a weboldalon – nem csak csillagszám a lényeg
Tanulja meg, hogyan építhet be hatékony és jogilag megfelelő ügyfélvéleményeket weboldalára.
Olvassa el a cikket, és növelje a bizalmat egyszerű lépésekkel!
14 weboldalsebesség-optimalizálási tipp – Technikák a teljesítmény és a felhasználói élmény javítására – 1. rész
Gyorsabb weboldal, jobb felhasználói élmény és több konverzió – mindez elérhető néhány technikai beállítással. Ebben a blogposztban bemutatjuk, hogyan gyorsíthatja fel weboldalát lépésről lépésre. Olvassa el tippjeinket, és kezdje el még ma a sebességoptimalizálást!
Hogyan készüljünk fel egy sikeres Google Ads kampány indítására?
Kategóriák
Mi az a cache és miért nem látható azonnal a weboldal változtatásai?
2025. máj. 28. | cache
Ha találkozott már azzal a helyzettel, hogy egy weboldalon történt változtatást nem látott azonnal, valószínűleg a cache állt a háttérben. De mi is pontosan a cache és hogyan befolyásolja a weboldalak működését?Mi az a cache? A cache egy ideiglenes tárhely, amit...
Hogyan használjuk a Google Analytics adatait a Google Ads kampányunkhoz – 2. rész
2025. ápr. 16. | Facebook, marketing
További tippek és példák További gyakorlati példákkal folytatjuk korábbi cikkünket. Ahogy már korábban is volt szó róla, a Google Analytics adatai rendkívül értékesek, ha célunk, hogy jobban megértsük a látogatóinkat és hatékonyabbá tegyük a Google Ads kampányainkat....
Hogyan használjuk a Google Analytics adatait a Google Ads kampányunkhoz – 1. rész
2025. márc. 05. | Google Ads, marketing
A Google Analytics és a Google Ads kombinációja erős eszköztárat kínál az online marketingkampányok optimalizálásához. Az Analytics segítségével részletes információkat kaphatunk a weboldal látogatóiról és a felhasználói viselkedésről, melyek alapján finomíthatjuk a...
A Google hirdetések és a hirdetői személyazonosság igazolása
2025. jan. 22. | biztonság, Google Ads
A digitális marketing világában egyre fontosabbá válik az átláthatóság és a biztonság. A Google az átlátható hirdetési ökoszisztéma fenntartása érdekében bevezette a hirdetői személyazonosság-igazolási programot. Ez nem új, mert 2020. áprilisában indította el a Google...
Facebook hirdetés vagy Google Ads kampány? – 2. rész
2024. dec. 11. | Facebook, Google Ads, marketing
Árazás, felhasználhatóság, és ügyfélszolgálat a magyar piacon Korábbi cikkünkben arról írtunk, hogy induláskor mi alapján válasszunk a két platform között. Most más szempontból vesszük górcső alá a két hirdetési lehetőséget - a teljesség igénye nélkül. A Facebook...
Facebook hirdetés vagy Google Ads kampány? – 1. rész
2024. okt. 30. | Facebook, Google Ads, marketing
Hogyan válasszunk? Amikor online hirdetési kampány indításán gondolkodunk, a Facebook hirdetések és a Google Ads kampányok két kiemelkedő lehetőséget kínálnak, ám a választás nem mindig egyértelmű. A döntés során érdemes mérlegelni a célközönség elérésének módját, a...